Ahmet Mehmet

sevgilibalon
Ahmet Mehmet
3 Takip Ettiklerim
1 Takipçilerim
Takipçilerim (1)
ninsuna

bir ankara romantikliği

*saatlar bu sene ileri geri alnıyor yine ama bu sefer bi sorun olmuş sanırım, belli...

Devamı

Okuyucu dedin de aklıma daniska etti

-Baba okuyucu yok! -E hiç yazmazsan millet takip etmez tabi -Yok öyle değil, okuyucu komple yok!! -Nasıl?! Evet sayın...

Devamı

Düşünceler harmoniyası

Merhaba ahmet.. Bu satırları okurken ben tam arkanda olacam.. çok uzaklara falan gitmedim yani.. Parantez...

Devamı

Yazılmayalı ne çok olmuş

Sahipsiz mi lan bu blog? bi yazı yazanı bi gelip de yormlara bakanı bile yok...

Devamı

İnsan

İnsanlığın asla sonu gelmez. Durmaksızın geleceğe doğru atılır, durmaksızın kendini aşar, durmaksızın karşılık verilecek çağrılar...

Devamı

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !